Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

wtorek, 22 października 2013

5 dzień czegośtam

Dzisiaj dowiedziałam się czegoś o ludziach w Hollywood, a mianowicie- ubieraj się modnie, inaczej będą patrzeć na ciebie jak na zombie.
Dzisiaj do pracy poszłam sobie w bojówkach. Kiedy szłam drogą do pracy ludzie, jak się pewnie domyślacie, patrzyli się na mnie jak na zombie. Kiedy wracałam z pracy wpadłam na świetny pomysł- pomaluję bojówki w galaxy, bo to jest teraz modne c'nie?
Wyjęłam stary zestaw farbek do ubrań i zabrałam się do pracy, a trwało to prawie dwie godziny. Efekt był świetny, teraz trzeba było tylko wysuszyć i wyjść do ludzi. Wzięłam suszarkę od Gabi i wysuszyłam dokładnie spodnie, włożyłam je i wyszłam w nich na miasto. Tak jak przewidywałam, z modnym motywem ludziom się spodobały, no mi już troszkę mniej, ale to się wytnie :-)-Podoina
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz