Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

środa, 18 września 2013

1 dzień domysłów

Dzisiaj wpadła (na moją prośbę) do nas Marian. W planach miałam to że miałyśmy wyciągnąć z Gabi dlaczego jest taka przygaszona, ale jak się zobaczyłyśmy to zapomniałam o tym i poszłyśmy robić wstyd. Najpierw ruszyłyśmy do sklepu z glanami i zaczęłyśmy się z nimi gonić. Wszyscy się na nas patrzą, a my biegamy po sklepie, obydwie z glanami w rękach. Kiedy wyszłyśmy ze sklepu, podążyłyśmy za pięknym zapachem perfum z sąsiedniego sklepu. Weszłyśmy do sklepu i od razu zaczęłyśmy się pachnidłować, wszystko było piękne dopóki nie wyrzucili nas ze sklepu XD. Wtedy poszłyśmy na taco, bardzo pyszne. Kiedy wyszłyśmy z baru, przypomniałam sobie że miałyśmy wypytywać Gabi. Przedstawiłam w skrócie sprawę Marianowi, która wszystko zrozumiała i poszłyśmy do lodziarni, aby ustalić plan. Ustaliłyśmy tyle co nic, ale umówiłyśmy się że następnym razem ustalimy plan i że dzisiaj wrócimy już do domu, bo glany są troszkę ciężkie i troszkę nie wygodnie jest je taszczyć przez pół miasta-Podoina
   # napisane na komputerze Mariana (kazała napisać XD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz