Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

wtorek, 17 września 2013

8 normalny dzień

Dzisiaj też nie mogłam od Gabi wycedzić kto i w jakiej sprawie do niej wczoraj zadzwonił. No ale nic, zaczęłam się zabierać do pisania krótkiego opisu dania które ostatnio ugotowałam. Włączyłam muzykę w telefonie i położyłam go na poduszce, po czym zabrałam się za pisanie. Napisałam jakieś trzy zdania, aż tu nagle muzyka ucichła. Okazało się że to Gabi (która już napisała swój opis).
P: Ej... weź włącz!
G: Po co?
P: Wiesz przecież że ja nie skupie się bez muzyki w tle...
G: To przepraszam...
Gabi włączyła mój telefon. Widać było po niej że coś jest nie tak jak być powinno. Dalej nie wiem co, ale mam nadzieję się dowiedzieć! Ma ktoś pomysł jak to z niej wyciągnąć?-Podoina



*Przepraszam że dzisiaj tak.. no mało, ale jeszczę muszę napisać pracę z plastyki(tak z PLASTYKI). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz