Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

sobota, 30 marca 2013

Gabi + jakiś przystojniak(?)

Burę dostałam o to że ubrudziłam firmowy strój (Ryan oberwie),a wcale nie o to że powiedziałam tej babie o tych parówkach (szef był po mojej stronie?). Ale uwaga to uwaga.

 No więc wracam sobie powoli do domu (jeśli piwnica może być domem), a tam biegnie jakiś przystojniak. No biegnie biegnie i nagle spadam JEBUT na ziemię. Okazało się że ten przystojniak na mnie wpadł. Gościu mnie przeprasza i w ogóle. Potem dał mi numer telefonu żebym do niego zadzwoniła. Ale po co mam do niego dzwonić??? No więc idę dalej. Idę i idę aż tu nagle widzę Gabi z tym jej menem. Pożegnali się i Gabi zaczęła iść w moją stronę.

-Hejka Ema!
-Siem Gabi. Kto to?
- To mój chłopak. Fajny co nie?
- Tak... nawet przystojny.
- A no jest przystojny. A jaki przystojnie bogaty...
- Jprdl. Jaką ma firmę?
- Ma własną kawiarnię. To ta fajna na centrum.
- Czyli przynoszę z moimi znajomymi dochód twojemu znajomemu.
- Piłaś tam?
-A jakże!
- Dobra kawa?
- Bardzo dobra.
- No to opinia konsumenta. Ale jaki on jest podobny do mnie.
- Równie nieodpowiedzialny?
- Nie. Równie walnięty.
- No tak...
- Jake jest spoko
- Fajne ma imię.
- Nazwisko też
-Jakie?
- Jake Page... Ładnie no nie?
- Gabi Page... Hmm... nawet ci pasuje
-EMA!
-Co?
-Wiesz o co mi chodzi.
- Idziemy do tej piwnicy?
- No chodź.

Potem pomaszerowałyśmy do piwnicy. Opowiedziałyśmy sobie dużo różnych rzeczy...- Podoina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz