Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

piątek, 3 maja 2013

dzień 56 i 55 -kiedy Marian dostaje za swoje.

Dzisiaj nie będę pisała długo
dzień 55

Po występie zobaczyłam kosmetyki które kupiła mi Marian. Nie były najgorsze, ale o doborze kolorów ona wcale się nie zna. Do moich dziwnych oczu o nieokreślonym kolorze, wybrała takie cienie, które nie pasowałyby do żadnego z kolorów moich oczu. Ale grunt że reszta była spoko. Poszłam potem do właściciela teatru-wzywał mnie.

W: Kto to był?
P: Moja przyjaciółka.
W: Powiedz jej że ma się nie zbliżać do tego teatru bliżej niż 10m.
P: Spoko.

Dzień 56

I Marian się oburzyła! Ale za jej głupotę będzie musiała zapłacić... 
jej wina, jej sprawa.

Potem dałam Gabi zaproszenie na premierę spektaklu w którym ja i Bob gramy elfy. Jej jest niepotrzebne, ale może dać je Jake'owi i pójdą we dwójkę (zaraz po tym jak Gabi nas wymaluje). Potem dałam chłopakom z Falling In Reverse którzy przyjęli ostatnie zaproszenia. 

Marian: A ja czemu nie dostałam zaproszenia?
P: Ty masz zakaz wchodzenia do teatru. Jak się zbliżysz to trafisz do paki.
M: No chyba że tak...

Potem znowu razem z Gabi poszłyśmy tanecznym krokiem do pracy, aby kontynuować dzieło tworzone przez wszystkich pracowników teatru-Podoina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz