Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

środa, 8 maja 2013

Dzień 61 - Kocham tą kobietę

Zaczęłam mieć coraz większe przekonanie do tego że gwiazdy rocka to nie jacyś debile którzy mają tylko kasę, ale też problemy z wytwórniami. Oni nie są tak wysoko jak BVB, ale nisko też nie są. Strasznie się denerwuje bo jutro ten koncert i nie wiem jak im pójdzie bo teraz mogę powiedzieć ze to moi podopieczni. Dzisiaj mam się spotkać z Juliet i ogarnąć kilka rzeczy związanych z wyjazdem babskim do jakiegoś hotelu. Ale najpierw muszę ogarnąć terrarium Eightlin bo jak patrze na to akwarium głowa mnie boli. Jedynie się boję że mim gdzieś ucieknie bo teraz sie dowiedziałam że pająki mogą mieć ADHD więc się nie wypowiem.
Jak już ogarnęłam wszystko pojechałam do Juliet i przy okazji pogadałam z Andy'm

J: Hej Marian! Dobrze że jesteś.
M: Aż tak tęskniłaś?
J: Po prostu potrzebuję pomocy gastronomicznej.
M: Czego nie umiesz ugotować?
J: Usmażyć kotletów.
M: Pomogę Ci, na mnie możesz liczyć.
A: Taką kobietę to ja mogę mieć.
M: Zobacz czy Cię w muszli klozetowej nie ma.
A: Zobaczę, ale jutro.
J: Zabić takiego dziada to mało.
A: Najpierw to trzeba dosięgnąć.
M: Serio słyszę że coś jest w łazience!
A: To idę sprawdzić, bo jestem facetem!
J: Chyba idiotą!
A: No weźcie! To było wredne.
M: Dostaniesz obiad to będzie Ci lepiej.
A: Nie mów do mnie mam focha.
J: Foch forever na 5minut
M: Za chwilę skończę i zjecie!
A: To się ruszaj!
M: Tobie to akurat jedzenie się przyda.
(Obiad zrobiony, zjedzony. Zaczynamy rozmowę)
J: To jak robimy z tym babskim wyjazdem?
M: Myślę że trzeba się wybrać i spędzić troszkę czasu razem.
A: A mogę jechać z Wami?
M: Rozumiesz co to znaczy "Babski Wyjazd"?
A: To ma znaczyć NIE?
J: Zaraz Cię zabije!
A: To powodzenia życzę! Idę oglądać TV BEZ WAS!

Babski wyjazd za 4 dni, Andy strzelił fochem i koniec bajki ;) -Marian

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz