Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

niedziela, 19 maja 2013

dzień 73 - Ja, Gabi, Jake, Bob i jaskinia

Dzisiaj tylko opiszę nasze plany i napiszę co dzisiaj robiłam, a jutro możliwe że opowiem wam co się działo.

Wczoraj wieczorem ja i Gabi zadzwoniłyśmy do Boba i Jake'a. Wpadłyśmy na pomysł żeby przenocować raz w jaskini, a że wczoraj było za późno żeby się tam wybrać, ustaliliśmy że pójdziemy dzisiaj. Spakowałam śpiwory i różne rzeczy potrzebne poza domem, a Gabi zrobiła jedzenie i zabrała piżamy. Potem ubrałyśmy się po ludzku i uczesałyśmy się tak żeby włosy nam nie przeszkadzały. Popatrzałyśmy na puste łóżko w którym zwykle śpi Marian i wyszłyśmy z domu. Było dosyć wcześnie - godzina dziewiąta rano -więc nikt nas nie musiał zauważyć. Dotarłyśmy do jaskini na godzinę dziesiątą, Bob i Jake już tam byli. Przywitaliśmy się i przygotowaliśmy miejsce do spania-to zajęło godzinę. Potem graliśmy w zadania, co było dosyć dobrą grą, póki Gabi z zamkniętymi oczami nie stuknęła się w ścianę jaskini. Teraz siedzimy i sobie obgadujemy ludzi i ja sobie piszę na blogu (Bob zagląda mi do tabletu...)-Podoina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz