Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

piątek, 10 maja 2013

dzień 64 - piękny poranek

Dzisiaj wstałam rano w takiej godzinie że zdążyłam zobaczyć wschód słońca w Hollywood.  Ciągle uważam że wschód słońca w górach jest najpiękniejszy. Przypomniałam sobie jak kiedyś z rodziną byłam w górach i codziennie budziłam się wcześnie żeby zobaczyć jak wstaje słońce i jak mgły unoszą się nad miasteczkiem w  kotlinie pod nami. Dałabym wszystko, aby móc podziwiać to jeszcze raz. Wiem że przez małe okienko w piwnicy niewiele widać, ale jestem pewna że nic nie dorówna widokowi wschodzącego słońca w górach. Kiedy słońce wzeszło poszłam się ogarnąć i zabrać wszystkie potrzebne rzeczy do pracy. Dzisiaj muszę być normalna.- Podoina



_______________________________________________
http://sketchtoy.com/32968468
To na poprawą humoru :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz