Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

środa, 24 kwietnia 2013

Dzień 47 - W zespole O.o

Po pracy dostałam S-M-S od Renee że mam przyjść szybko na centrum, a potem do jej domu. Więc ja wystrzeliłam jak głupia na miasto i wiadomości od Gabi i Emy "Kiedy będziesz w domu?' Najlepsze pytanie. Jestem dorosła jak będę to będę. Kiedy przyszłam na miasto zobaczyłam Renee i jej samochód do którego wsiadłyśmy tylko jechałyśmy na osiedle gdzie mieszka mój ex więc taki tam plusik w zestawie. Weszłyśmy do środka luksus był, ale nie taki jak u Andy'ego. Wchodząc zobaczyłam siedzącego basistę - Eli'ego Clark'a, oraz gitarzystę - Thomas'a Amason'a. Siedzieli na kremowym narożniku, a poszłyśmy w ich ślady.

R: Marian mam wielką prośbę, ale najpierw odpowiedz mi na jedno pytanie.
M: Dawaj mi to pytanie!
R: Umiesz może grać na gitarze elektrycznej?
M: Umiałam. Musiała bym sobie wszystko przypomnieć.
R: To masz tu Thomas'a i sobie przypomnisz. Przypomniał sobie ze nie może i muszę mieć kogoś na zastępstwo.
T: Siemanko.
M: Nie mam nawet własnej gitary.
R: Thomas Ci pożyczy.
T: To zaczynamy. Ile pamiętasz?
M: Robienie solówek.
T: To resztę załapiesz.
M: Pocieszający jesteś.

Po jakimś czasie załapałam wszystko i byłam gotowa na koncert. Jutro mam stanąć przed milionem ludzi i grac na gitarze... Czadzior! Jestem nastawiona na "TAK". Mam nadzieje ze to tylko jednorazowy użytek "mnie". - Marian

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz