Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

wtorek, 30 kwietnia 2013

Dzień 53 - Manager FFR

Andy się zaczął czuć lepiej i na szczęście Juliet już wróciła, więc ja pożyczyłam samochód od niej i pojechałam do Renee. Posiedziałyśmy u niej, a potem pojechałyśmy do L.A. Wjeżdżając na parking obok wielkiego wieżowca w którym były spotkania wielu gwiazd. Renee nic mi nie mówiła po co, na co tutaj przyjechałyśmy, ale wiem że ona coś kombinowała. Weszłyśmy do windy w budynku i jechałyśmy na 10 piętro. Przechodząc przez korytarz wśród drzwi na których były nazwy nazwy zespołów rockowych. Doszłyśmy do drzwi z napisem "FIT FOR RIVALS" Renee otworzyła je kartą.

M: Gdzie jest manager?
R: Usiądź tutaj.
M: Po co? (usiadłam)
R: Gratuluje posady managera!
M: Co ty gadasz?!
R: Jesteś rozgarnięta, znasz się na biznesie to w takim razie jesteś nowym managerem.
M: ja nawet nie mam studiów.
R: Wierzysz w to że inni managerowie mają ukończone studia?
M: Tak wierze. Co mam robić?
R: Załatwiać koncerty, szukać akcji charytatywnych i jeszcze jakieś rzeczy które pomogą nam się wybić.
M: Ile będę zarabiać? 
R: Od 8000$ do 9000$.
M: Ja zaraz zemdleje. Serio?
R: Wyglądam na osobę która okłamuje ludzi?

Pogadałyśmy tak jeszcze i teraz wiem że wynajmiemy sobie mieszkanko na pokaz jak kogoś poznamy, albo żeby zaprosić Juliet, ale piwnica forever <3 - Marian    

5 komentarzy:

  1. Masz tyle kasy? To wypierdalaj z piwnicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź rób debla z siebie gdzie indziej ;D/Marian

      Usuń
    2. To ty jesteś debilem. Jak możesz mieszkać w normalnym miejscu i wybierasz piwnicę

      Usuń
    3. Ależ jesteś odważny. Hejty z anonima pochwalam.../Marian

      Usuń
    4. Może nie mam tu konta idiotko?

      Usuń