Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Dzień dwudziesty czwarty - Czyli wiadro na głowę

Więc jestem sobie w stroju musztardy i przypomniało mi się (popatrzałam na ludzi) że dzisiaj jest lany poniedziałek i pryma aprylis! Pomysłowa ja zaczęłam robić psikusy ludziom. Pierwsze co to oblałam wiadrem wody moich znajomych - Ryan, Jackie i Ronnie jakby ktoś zapomniał. Potem skorzystałam że w kapeluszu musztardy mam dziurkę. Wzięłam musztardę i przymocowałam w kapeluszu. Potem pytałam ludzi czy chcą musztardy. Dużo ludzi się na to nabrało. ;-)

Potem śmingus dyngus! Chodziłam w przerwie z psikawkami i z Gabi nagrywałyśmy jak ludzie zostają spryskani wodą.

Poza tym musiałam sobie wybrać jakieś ludzie ciuszki na spotkanie z tym gościem co mnie przewrócił.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz