Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

piątek, 19 kwietnia 2013

spóźniony dzień 41 - Czemu Marian nie wspomniała o naszym "perfect" zachowaniu?

Więc wczoraj był koncert. Było super, fajnie. Na początku ja i Gabi zachowywałyśmy się w miarę "normalnie" że tak powiem.
Potem było spotkanie z fanami... to już był zamach stanu. Z tego powodu że jestem jaka jestem, przyczepiłam (czyt. Przytuliłam) się do każdego po kolei a potem nikt nie mógł mnie odczepić od Asha. Gabi  również się przyczepiła do każdego po kolei, ale ona zachowała się jak cywilizowany człek i potem się od nich odczepiła. 
Trzeba wspomnieć że wszyscy potem mnie od mojego "wujka" odczepiali, bo sam by sobie nie poradził. 

Więc tyle jeśli chodzi o psychofankę mieszkającą w piwnicy Andy'ego :-)-Podoina


2 komentarze: