Pytanka

pytankadomnie@interia.pl

Pytania kierujcie pod e-mail podany powyżej

niedziela, 28 kwietnia 2013

Dzień 51 - Z miłosci ich nienawidzę

Powoli mam dość bycia nianią rockmana, nie ze już mam dość Andy'ego, ale jego choroba wykańcza mnie psychicznie. Cały czas rzyga, jego kot dostał strzała wymiocinami. Dostane spazmy z Ash'em jak jeszcze raz padnie pytanie typu "Nie jesteś na mnie zła?". Uświadomiłam sobie jedna rzecz gdy z nim rozmawiałam że brakuje mi jednak mojej rodziny, tylko moje uczucia porosła niezniszczalna skała. Tylko przy Emie mogłam się rozkleić, ale bardzo rzadko to robiłam. Byłam tylko szczęśliwa ze Ash sie nie chciał do mnie przyczepić na jedna noc bo Ema urwałaby mi łeb. Dostałam SMS od Renee że mam się za 2 dni spotkać z jej menadżerem. Jestem ciekawa o co chodzi, tylko boję się że Juliet nie będzie się mogła nim zająć. - Marian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz